MALASSS

Assalammualaikum fellas. Huiyoo tittle macam takmoo nak gempak lagi jea kan. HAHA pfftt.


"Hey baby don't chuu ever know"

Dah dah jangan merepek. As all of you know lagi beberapa hari lagi jea nak sekolah kan. Serious aku TAKNAK sekolah. Damn. Sebab ape? Malas laa nak bagitau.

Dekat peshbuk semua daa havoc gempak cerita macam macam nak naik sekolah, Dah aa dengan CCM aku tak siap lagi, pehh bagus aa kan. Masa pendaftaran lagi nak hantar. Lai lai lai. Bak sini jawapan bagi aku tiru korang. Jawapan CCM maliii.


Aku memang cepat lapar dan rarely kenyang. Like MONSTER dohh. HAHA.  Bau sedapnyaa. Serious, aku dah laparrrrr.


Kejap kejap watlek duluu. Bagi aku makan baru sambung buat entry bodoh nii. Aku rasa hari nii aku mengarut, merepek and HAHA segala bagai aa. Ramai gilerr doe tanya aku sekola ape sebab sekolaa aku ada homework masa cuti akhir tahun. 

Makcik makcik pakcik pakcik, di sini saya beritahu anda semua yang saya bersekolah di STaND. STaND tuu ape? Hang fikir laa sendiri.




__________________________________

Dah dah lai lain cerita lain pulakk hokayy gegurl. Harap maklum. Hokayy dude, dude okayy not duda. Pffft -,- mengarut bukan. udah udah lahtuu. Sebenarnya takde laa banyak cerita mane pun. Saje je nak kacau time korang. Kenapa? Takbolee? Kayy bye fellas :')


No comments: