Helo 2012, Byebye 2011

2011, i'm gonna miss you :'( Seriously, HAHA, aku taktau ape yang "special" sangat pasal tahun nii. Dah aa sekolah baru enn. Kawan laa yang buat aku rasa tahun ni "special" erkk -,- Kayy ayat poyo boooo. Eh bialaa. Tahun depan aku PMR, homaiii. *pengsan kejap* Doe, aku taknak amik PMR bolea tak. 


Poyo poyo jeah aku ni. eh bialaa, bestfriend aku diorang aa ni. HAHA, enta laa kan kalau diorang anggap aku bestie diorang. Biarkann. Korang tau tak, best gila aku kawan dengan korang. Agak agak kalau korang tak sudi kawan dengan aku, aku takde kawan sampai akhir tahun xD

Tuu haa, yang pakai shawl pink tuuh, doraemon aku, then that boy tuu, kau kawan paling bajetttt yang aku penaa jumpa. Tuuh yang gegurls tuu didi nd bonyot, aku taktau kita satu kelas ke tak kan? Tuu yang last tuu aku. Saje je edit? Pahal, tak puas hati?



Hello fellas, I am the PMR victim for next year. Pray for me okayy. Seram aa tahun depan PMR. Habis aa aku jadik ulat buku tahun depan. Tuition, school, library. No more jalanjalan. Err, macam skema jea. Cikgu, bagi saya soalan bocor bolea tak? Damn. No more malas malas. Bye 2011 :'(  I'm gonna miss you <3

No comments: