I'm nothing with you anymore





 Aku tau aku tak sepatutnya ada feeling dekat kau :) Kayy guys, sadis tak bila intro jea dah macam tuu. So, whatt?

Sebab kau datang dalam mimpi aku. Aku taknak banyak dari kau. Aku just nak kau pergi dari hidup aku jea sebab aku selalu menangis dengan kau. Kay damn with it. Just go away from my life. IHateYou because Tsktsktsk T.T 

Iqa, be tough and be strong. Eh awak, saya ada hobi baru, talking to myself and yeah, crying also.


'Tetiba perut berbunyi menandakan lapar tuu' talking to myself laa.



'Air mata turun menandakan sedih tuu' semalam i mean malam tadi nangis.



but sometimes i WILL be weak :')

Kadangkadang orang nampak jea aku senyum, smile like this :) tapi dalam hati orang tau ke? Yang aku menangis? Taktau? Whateva.

Assalammualaikum :)

No comments: