me was like **

Hello peepo.  how are u guys. tadi baru jee  tengok mat luthfi dekat youtube. damn cool u know. Ade satu vid dia yang mane ea, lupe laa. kayy tuu superbb cool okayy. i love all of his vids.


And guess what, nampak tak follower aku tuuh? okayy sorry guys, aku lupa template ney tak tunjukkan follower. Follower aku dh 201. Thats cool.  motiff? harhar rahsiaa loo.


Kaurang tau tak cleverbot tuu ape? tsktsktsk T.T
aku baru jee nk buat cleverbot ttu. best ea? okayy ketinggalan zaman sungguh aku ney.

Ajar akuu weyy acano nak guna cleverbot benda alah ney. dengar kata best. boleh in love dgn cleverbot. bolee ea?
aku nak!!

Doe, naik sekolah bila aa wey. sumpah rindu dengan kawankawan aku. Imissyou :'( cepat aa mase. aku dah rindu daa ney nak pakai baju putih, tudung putih, kain biru cair, bwk beg sekolah, bwk buku beratberat sampai nak patah bahu and so on.

Aku jugak rindu dengan tandas yang selalu aku dgn kawan aku lepak dekat situu yang dimana tandas tuu telah ditutup *say to the well* harhar sorry laa harini aku merepek meraban takde mood so haha. Meyyh sini kita ketawa sesama *motif?* 

Iloveyou, you loveme, we're bestfriend and that should be.
*boo boo boo*

Kayy baby, bagi semaill sikit :D
Sayy cheese honey! (Y)
Bye diorr!

No comments: