KL, i'm hereeeeeeeeeeeeeeeee !

Bonjour Fellas! As you know, aku sekarang dekat KL. err -,- but aku rindu JB. Eh semalam , malam tadi lah i mean, err mimpi seram -,- takudd.


Kayy baidewayy, tadi baru balik dari Plaza GM ea nama dia? entah bedall. boleh tahan mahal barang barang dekat situ kalau beli satuu. kalau beli byk murahh woottt. nk tau tk aku beli ape? please angukkk  --' mehh tengok gambar ney eaa



Takde lah byk sangat.  tuu je. cehh tuu jeaa ea. lepastuu pergi mid valley, jgn bohong kalau kau tk tau ape tuu mid valley ea. dkt situ beli buku jee babe.
biasalah aku org biasabiasa je. tak kaya. standard aku dekat jalan TAR tuu.


ibuu orang nk satu set cd HARRY POTTER tuu. tapi mahal gila nokks dekat speedy tu. 200++ makk aihh tak mampu :( serious teringin. dekat jb susah nk cari.

harhar, aku teringin gila nk buat pantun,
tapi taktau macammane.
kayy lah err -,- 10 saat..
2 minit..
5 minit..
*bunyi cengkerik*..7 minit..
*bunyi cengkerik, harimau semua berbunyi*
kayy byeeeeeeeeee :D semmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaiillllllllll :>

No comments: