yeah new life!

Kayy i'm back. baru lepas delete post yang lepaslepas. I'm too bad. terlalu jahat. Kayy i'm sorry ea kawan kalau  buat kau kecik hati kecik perut, nd segala benda yang tak menyenangkan kau. i'm too emo.


Now peepo, do u see the title above, yeah me with my new world nd my new life. Takyah tanya eh kenapa aku delete post yang lepaslepas. Kenangan pahit semua tuu. Baik aku padam.


Dahdahtakyah nk ungkit lagi aa. nanti  aku nangis. nd noww nampak tk template blog aku dh tukaa.
amacam weyy okayy tk? 
 



err, weyy aku lapaa. aku takde bibik nk suruh buatkan makanan *pulakk*
heyy Earthing(s) tahun depan aku kena amik PMR. u know what, takut yang teramat gilee boleyy --'
ibu,, org tknk amik PMR. nanti tk dpt 8a acanooo?
kayy just stop it --'


kayy i got to go
babaiiii :)
semaiillll sikit :D
sayy chessssse (Y)

No comments: