Hello homeworks!

credit: Encik Google :)

Assalammualaikum fellas. Dah buat homework? Belum? Okayy sama geng dengan saya :P Well, homework tak begitu menarik dan hati saya langsung tak tertarik untuk membuatnya *hak tuiih* Saban hari buat homework dan saya rasa langsung takde kelainan. Asyik homework homework dan homework,  study study study. Tiada perkataan shopping shopping shopping dalam kamus hidup saya dari awal tahun 2012 sehingga lah saya habis menjawab seluruh kertas PMR. Boringness nya hidup saya tahun ni. 


Hm well, saya calon PMR. People, pray for me please. Mula mula doakan saya supaya saya dapat menunaikan solat 5 waktu walau dalam keadaan apa sekalipun. Kedua, doakan saya supaya menjadi anak yang taat dan seorang murid yang mendengar kata guru serta seorang insan yang berguna. Then, doakan suapaya penyakit M (malas) saya hilang. Dan barulah supaya saya dapat 8A PMR nanti. Doakan juga supaya saya dapat menunaikan semua azam saya pada tahun ini.


--------------------------------------------------------------

Dah dah. Terasa diri saya terlalu poyo bukan. Dengan ayat yang kenot go.  Takpe asalkan saya bahagia :P  New story, okay? Saya ada kawan, bagi saya dia istimewa. Lelaki? Oh bukan. Dia perempuan. Dia manusia istimewa(OKU)? Tidak. Saya baru saja kenal dia. Tapi dah rapat gila. She's everything to me. ILOVEHER but ILOVEFAMILY more. Ramai cakap dia gedik. Diorang tak kenal dia memanglah cakap dia gedik. I don't know how to describe her because I really love her. I am NOT lesbian okay. Do not think negative.

Okay thanks for reading :) Assalammualaikum *layan twitter*


No comments: