HMM, dia makin sombong.

Yeahh Assalammualaikum. Orang tak kenang budi memang mcm ni. Orang lupa daratan memang mcm tu. Dia tak sedar orang dah banyak jauhkan diri daripada dia. Bukan salah aku. Salah dia. Kitorang just bagi dia space bukan nak pulaukan. m*h***** *a*********. 


Aku sedih, aku tak jeles. Aku happy sebab dia dah makin popular. Memang tu yang dia nak. Tapi aku ingat dia takkan jadi macam ni. Dia dah lain. Lain daripada dulu.  KAU JANGAN SAMPAI AKU MENANGIS DEKAT SINI KANG :'(


Aku rindu kau yang dulu. Aku taknak kau yang sekarang. Salah aku jugak sebab dulu kau tegur aku aku buat tak layan, tapi tu hanya balasan semata-mata. Takde niat dendam. Karma atau balasan Allah aku pun tak pasti. 


KAWAN, kau jangan tegur aku besok, nanti aku menangis merayu dekat kau supaya jadi kau yang balik. NOTE THIS -----> apa apa pun bagi aku kau still kau yang dulu. walaupun kau dah berubah, aku sayang friendship kita. 


*jangan sampai aku letak gambar kau dekat sini*


kbye, Assalammualaikum. x

No comments: